Tisdag 21 April

Home alone..
Var länge sen jag var själv nu faktiskt. Resan i thailand var ju självklart så bra att man aldrig behövde vara själv. Nu när man har kommit hem igen har jag haft nån form utav sällskap varje dag. Idag är jag själv, eller nej så kan jag inte säga. För jag vaknade utav världens bästa trio i morse.
Nämligen

Sander

Shakira

Och Enya.
Såhär såg det ut :)

Jag har plockat hela dagen och nu börjar det faktiskt bli riktigt tråkigt att vara hemma själv.
Baby ringde precis och sa att han ska jobba över också :(
Hoppas det inte blir alltför sent.
Saknar min prins


Nu ska jag äta potatisbullar. Det var himlans gott igår så jag ska göra det idag igen! :)
puss och kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0