Tisdag 14 April

Vi tog lite sovmorgon idag också.
Sen gick vi upp till Magnus mamma och släppte hundarna lite.
Gick hem och jag uppdaterade bloggen, så nu är jag ikapp dagens datum igen :)
Vi åt gräddstuvad pyttipanna till lunch och sen kom Johanna och Johannes förbi och lånade ett av våra hemmagjorda metspön :) Hoppas dom får någon fisk.
Detta påminner mig mycket om när vi flyttade hit förra sommaren då vi var nere och metade vid bryggan nästan varje kväll. Ska bjuda på lite bilder därifrån.

Fisken var inte alltid jätte stor.

Många fina solnedgångar

Och många mysiga kvällar nere på bryggan.
USCH Va jag kommer att sakna er :( Ni har gett mig minnen för livet.
Det bästa minnet med Johanna måste nog ändå vara när vi lånade ner Addes hund Arne. Helt plötsligt börjar det lukta bajs och när vi reser oss upp för att leta efter det så ja, kliver johanna på mattan. Och ja, självklart .. där var bajset.
Jag skrattade så jag grät, Johanna också.. Men av fler anledningar tror jag.
Kommentarer
Johanna / 2009-04-14 @ 20:30:56

Hahahaha!!

Nu kom det både en och två tårar i mina ögon.

Av både lycka och sorg.

Men vi kommer att ses! Det vet vi båda två.

Och kanske tom längre än dom 5min som vi träffas nu.

Ses snart!


Caroline / 2009-04-14 @ 21:51:25

Hej Madde!!! Precis läst från början till slut!! Gud vilken upplevelse, så kul att ni tog chansen och åkte iväg!! =D jag har pratat med Nicklas länge om att vi ska göra sammma sak, dock lite svårare när vi har William att tänka på men nu har vi startat en resekassa eller vad man ska kalla det och hoppas på en "jorden runt resa" inom dem närmsta 2-3 åren!!



Super fina bilder med super söta tjejer :) vi kanske kan ses någon dag på en fika och prata lite? om du vill såklart!! så får du se william också :)



massa kramar till dig och din syster!!


Anonym / 2009-04-14 @ 22:20:53

HAHAHA BAJSFOTEN IS BACK!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0