Söndag 29 Mars

Imorse gick jag och Louise och åt frukost själva.
Det första dom säger när vi kommer in på restaurangen är att dom ber oss att sätta oss ute, vi vägrar detta pga att det inte blåste något och solen stekte för mycket. Så ja, vi får väll skylla oss själva lite men det vi inte hade väntat oss var att få se en rått slakt mitt framför ögonen. De hade gett råttorna i väggen råttgift och när dom började tuppa av så kom dom med soppborstar och slog ihjäl dom. Jag höll för öronen och sjöng en sång och Lollo malde på : titta inte , titta inte , titta inte. Haha.. fy fan vilken start på dagen.

Daniel kom ner och vi tog en promenad till stan. Jag och Lollo köpte lite trosor, som för den delen är det svåraste att hitta i detta land. Kalsonger finns överallt, men vafan använder inte kvinnorna i detta land underkläder ?

Idag har det vart över 35 grader i skuggan, vi har legat i vattnet hela dagen för man orkar ingenting annat.
Har även fått en infektion runt min visdomstand, så jag kan knappt tugga. Den bara bestämde sig för att börja växa nu i veckan och fort har det gått och över halva är redan ute. Ont har det gjort också, men det är tur att detta inte hände tidigare på semestern.

Till middag åt vi BBQ. Gott med grillspett och majskolv.
Vi tog en taxi bort till minigolfbanan, men det var tyvärr stängt :( så det var bara vända och åka hem igen.
Vi köpte med oss läsk och godis så satt vi på balkongen och spelade kort resten av kvällen.
Lusifer (min vakthund) gjorde oss sällskap så han fick lite skrattande kon ost och vatten :) då blev han glad.


Sov gott !
Kommentarer
Lolli / 2009-04-14 @ 13:20:09

Hahahhaha Råttorna, jag dör. Vilken chock vi fick när dom bara sjyfflade upp en döding sådär och sen gav sig efter den andra med kvasten. hahhaa

maddih / 2009-04-14 @ 13:30:49

Ja usch det var hemskt. :(



men samtidigt inget man ser hemma dagligen :p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0