Söndag 19 April

Dålig uppdatering, jag vet.. förlåt!
Kvällen i torsdags hemma hos min syster var underbar, vi hann en bra bit på filmen och åt jätte god mat som daniel lagade, grillat kött och ugnspotatis. MUMS. Grymm kväll helt enkelt.

På fredagen gick jag upp vid 8 och åkte till Johanna i högdalen.
Var där till 2, jätte mysigt att träffas igen :)

Jag och Johanna på midsommar 2007

På vägen hem pratade jag med min kusin Totte.
Sa att jag och Magnus hade tänkt att grilla och dricka lite öl ikväll, trogen som han är så säger han att han jätte gärna kommer och sällskapar. Det blev 3 till som hakade på, hans flickvän Sophie, Min andra kusin Millan och hennes kille Daniel. Micke (magnus bror) och Fiffi (Mickes tjej) gjorde oss även sällskap hela kvällen.
Vi hade jätte trevligt. Och jag tackar för en oförglömlig kväll.
Blev lite mycket öl spel också :p

Fiffi, Totte och Jag
  
Baby blev skjuten me Paintball.  Baby snygging.  Millan i min tröja :)

På lördagen vaknade jag och trodde att jag skulle dö, mitt huvud har aldrig gjort såhär ont någongång. Det var liksom inte någon bakis huvudvärk för sånt har man ju vart med om förr, utan det här kändes som att hela världen vilade på mitt lilla huvud. I med 2 alvedon och ut med hundarna. Gick runt länge för att vakna till, och det kom några få snöflingor. Vad fan e detta.? 18 April och snö? äh de funkar inte. Somnade i fotöljen hemma, frös som fan så jag satt med jacka o allt på fort.f.
Denise och Niklas kom vid 1. Vi var ute med Toro och Enya i skogen i 2 timmar.
Det såg mest ut såhär, men ja dom trivdes iallafall i varandras sällskap. :)

Dom blev iallafall kära :) <3

Enya <3 Toro


Efter skogen så gick vi och åt pizza :) Sen åkte dom hem.
Jag och Magnus gick hem och kollade på Hitta Nemo, sen sov vi i 2 timmar.
Och när vi vaknade igen kollade jag på lite Gossip Girl, vi somnade sent.

Idag har det vart städ dag. Direkt när vi vaknade började vi rensa. Vi har slängt 4 svarta soppsäckar redan och jag har tvättat alla fönster. Vi har packat ner massa köks saker som vi inte kommer att behöva i veckan och allt känns super. i 6 timmar höll vi på sen var det dags att pausa lite. Vi känner oss jätte nöjda. Det lutar åt att resten av kvällen kommer gå till mys och film. Det kan man också behöva. :)

Puss och kram
Kommentarer
Ellinor / 2009-04-20 @ 18:43:07

Vill du ses på fredag sötis?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0