Onsdag 18 Mars

Idag tog vi sovmorgon, vi gick inte upp förrän vid 10:30.
Vi var och kollade ifall vi kunde få tillbaka våra pengar för boendet ifall vi ville åka nu.
Men det skulle vi inte få, så nu tänker vi aldrig mera betala något i förväg.
Vi gick ner till baren och tog en cola. Då började det spöregna.
Så vi satte oss inne på restaurangen och spelade kort.


När det slutade regna gick vi på promenad nere på stranden.
Ingen badstrand direkt, du kan gå ut flera km i vattnet utan att vattnet kommer över knäskålarna.

jag, tommy och louise

Vi la oss och guppade lite i vattnet ett tag iallafall.
Sen gick vi hem och duschade och packade och käkade på en marknad.
Jätte gott och jätte billigt.

Liten katt unge :p

När vi hade käkat tog vi vårt pick och pack och åkte taxi bort till Hadrin Beach, där vi skulle ha bott från början.
Drack på våran nya balkong
Efter en stor Chang såg jag ut såhär

Efter 2 Stora Chang såg jag ut såhär

Och sen med en redbull / vodka på det såg jag ut såhär

Och efter mycket dans och skratt var det dags att gå till stranden och fortsätta festandet,
det vi inte visste var att klockan då var över 1 och att stranden var tom.
Men vi fick några i baren att fortsätta servera iallafall.
En kille till var det på stranden, han hade en gitarr.
Vi började prata och han började spela.
Efter ett tag var hela stranden full av människor och festen kunde återigen börja.
Gitarren på plats och Nedd som spelar, ja det kunde inte bli bättre. Alla satt och sjöng med i Oasis alla gamla godingar och kvällen var magisk... HELT MAGISK!

Jag och Joost

Jag hamnade bakom baren och gjorde ringar :)
Fick nog 7 frierier den här kvällen tror jag.

Festen slutade för vår del klockan 07:00.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0