Onsdag 15 April

Hej hopp!
Ser att jag får fler och fler läsare varje dag, det tycker jag är jätte kul. Vore även kul om ni lämnade någon kommentar också så jag vet vad ni tycker och vilka ni är. :)

Idag har jag och baby haft tvättstuga, och medans vi väntat på tvätten har vi kollat Prison Break och One Tree Hill.
Vi är så fast.
Vi har vart ute med hundarna också. Dom badade, det hade jag aldrig gjort :)
Hoppas att dom inte blir sjuka.
För några år sen badade jag och min kusin Totte på landet under påskhelgen, men det kommer jag ihåg inte var speciellt skönt :) Men det är nog fortfarande rekord för min del. Nu har jag iofs badat i Mars redan, men det var på helt andra breddgrader och i ett helt annat klimat om man säger så. Usch vad jag längtar tillbaka!
Någon som e på att dra iväg ? :)

Det skulle väll inte vara helt fel ? ;)

Nu ska jag kolla lite Gossip Girl. Har nämligen kommit efter en hel del.
Puss och kram
Kommentarer
Sandra / 2009-04-15 @ 20:16:21

Gud jag är så avundsjuk. Jag vill också ut och resa länge. Nu går ju inte det sålänge jag pluggar heltid. I sommar kanske :)


towe / 2009-04-15 @ 21:31:22

din blogg är jätte intressant hoppas du hade det bra på andra sidan jorden & att du och magnus har det bra!

Ellinor / 2009-04-15 @ 21:49:03

Jajjamen:) Ska vi ses nästa vecka?

Puusss


Ellinor / 2009-04-15 @ 21:49:03

Jajjamen:) Ska vi ses nästa vecka?

Puusss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0