Onsdag 11 Mars - Khao Lak

Och så var det dags som sagt, klockan ringde som lovat klockan 6.
Ingen av de andra 3 rörde sig ur fläcken. Jag gick upp och stängde av och sen började jag packa ihop. När klockan vad 6:50 sa jag till dom igen, att nu kommer bussen om 10 min. DÅ blev det rörelse, haha! Mini bussen kom och vi åkte mot Khao Lak, 1 timme och 40 min senare var vi framme. Vi åt lite och checkade sen in i en liten mini villa :)


Vi orkade iallafall ta oss ner till stranden några timmar för sol och bad.
Sen gick vi hem och sov några timmar.
På kvällen när vi vaknade gick vi upp på storgatan.
När vi kom hem kollade jag på High School Musical 2.
Och sen somnade vi alla.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0