Onsdag 1 April

Vi började morgonen med att gå upp på taket och lägga oss i poolen :)
Jaa vi har pool på vårt tak :) Sweet.
Men vi orkade inte så länge, usch va dåliga vi har blivit på att sola. MEN DET ÄR JU SÅ TRÅÅÅKIGT! (efter ett tag iaf). :)

Vi gick och brände skivor på våra foton och sen gick vi hem och la oss och tog det lugnt.
Tommy och Daniel ska åka hem idag så dom packade ihop sina saker och vi följde med dom ner till Lobbyn.
När dom åkt så satte jag och Louise oss och skrev lite i resdagboken och sen shoppade vi det sista.
Sen gick vi hem och satte på oss våra underställ :) Annars fryser vi ihjäl när ACn är på under natten :) Det slutade iaf med att Lollo kröp ner hos mig under natten för att det var för kallt :) hihi.

Lite bilder ifrån Khaosan Road !

Lollo, jag och Daniel
  
Khaosan                          Jag                                      Tommy och Jag
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0