Måndag 30 Mars - Bangkok baby

Direkt när vi vaknade checkade vi ut och tog en taxi till båten.
Där fick vi vänta i kanske 1 timme. Varmt var det...

Daniel, Louise och Jag

Jag och Tommy, trötta på att vänta!

Båten tog ca 1 ½ timme.
 
Jag                             Louise

Bussresan gick otroligt bra, vi sov nästan hela tiden. Annars gjorde vi annat.

 
Vi var framme i Bangkok klockan 20:00 och vi började resa 9:30 i morse.
Men det stoppade inte oss, Mc D´s stod på menyn och sen var det SHOPPING som gällde på Khaosan Road!
Jag köpte 2 klänningar, ett par mjukis byxor, en hängsel kjol och en adidas tröja.
Sen tog vi in en stor Chang på 3 liter.
Klockan 02.00 gick vi hem.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0