Måndag 16 Mars

Jag vaknade vid 9 och gick upp och satte mig på balkongen och läste igen.
Grabbarna från Göteborg checkade ut och jag önskade dom en fortsatt trevlig resa.
När de andra vaknade vid lunchtid gick vi för att äta frukost (lunch).
Sen gick vi ner till vattnet och jag hade med mig min Nemo hatt som jag använde som hajfena ;) (Hade den på huvudet och sen var resten av jag under vattnet)
Det fick alla på stranden att skratta, och de som låg i vattnet höll på o drunkna för att dom skrattade så mycket ;) det ber jag om ursäkt för. Men jag hade ju så kul :)

När vi hade ätit middag och duschat så gick vi och köpte biljetter till Kho phangan. Vi åker imorn, så på kvällen packade vi ihop alla våra saker.

Lite bilder och minnen ifrån tiden här.

Jag på stranden

Den halvblinda svältande katten som bodde utanför oss. Jag sprang och köpte ett kycklingspett till den, efter det sov den en hel dag :) Känner mig som en bra människa !

Stranden!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0