Lördag 7 Mars

Hej och Hå, mulet och regn på morgonen. Sen sprack det upp och då gick vi ut på en liten shopping runda.
Jag köpte 7 linnen och 4 klänningar :)

Till middag idag åt jag min första fisk.

otrolig god. va det bästa jag ätit på hela resan faktiskt.

När middagen var nere i magen gick vi iväg för att spela lite minigolf.
  
Allt var i temat dinoland :) häftigt som fan faktiskt.

När vi kom tillbaka till hotellet drack vi en varsin drink och sen gick vi ner till sportbaren och kollade lite fotboll. Efter det masserade Louise mig medans Daniel gick ut och tog en öl.
När han kom tillbaka hade han köpt en Nemo hatt till mig. :) haha hade tjatat om den hela dagen. Så det var snällt och vi fick mycket goda skratt under kvällen på grund av denna härliga "hatt"

Louise och Nemo! :)

Madde och Nemo!  :) den bjuder jag på
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0