Lördag 21 Mars

Idag gick vi direkt och hyrde moppar. Nedd tog med oss till andra sidan ön. As mysigt ställe. Jag och Nedd tog en liten promenad upp bland bergen och där var det helt sjukligt fint.

Jag sprang ner och hämtade Louise, Daniel och Tommy.
Dom gillade det lika mycket som jag.
Hit ska jag ta med Magnus någon gång!

Sen blev det mörkt på himlen och vi tänkte att vi skulle börja röra oss tillbaka innan ovädret kom.

Tommy, Daniel, Louise och jag! riktigt heta!
Självklart hann vi inte så långt innan regnet kom, men det var bara att fortsätta åka.
Nedd skulle sova kvar här tills imorn.

När vi kom hem så duschade vi och sen gick vi och satte oss vid internet ett tag.
Sen skulle vi gå och möta några av Daniels kompisar som bor på Kho Samui.
Det visade sig att det var våra gamla skolkamrater ifrån högstadiet.
Så med andra ord blev det en mycket lyckad och trevlig kväll.

vi satt och kollade på fotboll först.
och sen bar det ner till stranden.

Sandra, Tessi och Jag

Jag och Vattenpipan.

Jag och en av killarna som jobbar i baren.
  
Det är viktigt att få i sig allt.  Daniel och Tessi.     Våran alldeles egna "det"

Jag tog en promenad hem själv vid 7 tiden på morgoen.
Då lyckades jag fota lite soluppgång.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0