Härlig Torsdag 23 April

Jahaja, dagen börjar ju bra. STRÖMAVBROTT!
Frys,Kyl,Spis,Elutag ja ALLT var avstängt.
Höll på att hungra ihjäl halva dagen, då det mesta av det vi hade hemma var sådant som man behövde tillaga. Jag fick nöja mig med lite knäckebröd och coca cola :p haha.

Nu klockan 19.00 sattes det på igen efter många samtal till både vattenfall och värmdö kommun.. Middags dags kanske! JAAA! Min mage skriker efter MAAAAT!!!

Baby är ledig imorn och då ska vi plocka ihop det sista inför flytten..
Blir bilder då istället eftersom jag ej har kunnat ladda kameran på hela dagen.

Det fina vädret och värmen verkar även vara tillbaka... Hoppas att det stannar !!!
vi vill ha sommar!!!

Kramar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0