Arlanda-London-LA-Auckland på 36 timmar

Klockan ringde 4.15 på morgonen den 3e Februari.
Pussade våra pojkvänner hejdå på Arlanda ca 45 min senare. Det var jobbigt!


7.50 gick planet ifrån Sverige till London.
Lite obehagligt var det att flyga igen, har bara gjort det en gång tidigare och det var väldigt länge sen.
2½ timme senare landade vi i London.
På flygplatsen åt vi en varsin pannkaka, men vi orkade inte speciellt mycket tyvärr.
6 timmar fick vi sitta och vänta på att få flyga vidare. Det var inte det roligaste jag gjort måste jag erkänna.


När vi väl fick åka vidare och äntligen hade kunnat somna så vaknar vi upp någonstans utanför Grönland av att hela planet skakar och att det tappade massa i höjd... Det var sjukt obehagligt. Men tillslut gick det över och vi kunde sova vidare.

USA - fy fan säger jag bara.
Vi skulle av vårat plan och sedan på nästa.. 3 timmar tog det att göra alla kontroller dom tycker är så nödvändiga.. 10 fingeravtryck, några knarkhundar och ett antal frågor senare fick vi börja röra oss igen.
Vid Gaten fanns det en skylt där detta stod :
WARNING!
This area contains chemicals known to the state of california to cause cancer and birth defects or other reproductive harm.
Ja vad ska man säga ??? :)

Vi somnade iallafall innan planet han lyfta klart.
En kille satt och sov mot min axel, mottligt road var jag av det måste jag säga , men sedan fick vi reda på att det var det franska amerikanska fotbollslaget. (fast det visste vi inte förrns några dagar senare då vi såg dom spela match på tvn på Mc D´s.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0