Lilla 1åringen


Elliot och Anders ska blåsa ut ljuset på tårtan :)

Idag har varit en seg dag. Magnus har jobbat och Elliot har varit gnällig.
Glad, gnällig, glad, gnällig.
Undrar om det är nått lurt som är pågång, eller om det fort.f är tänderna som spökar.

Vårkänslor fick jag iaf idag när jag var ute och gick, asfalten var framme och fåglarna sjöng och det droppade överallt. Tyvärr såg jag på vädret att det ska snöa i veckan ?! Hoppas inte, nu vill jag ha våååår!

Imorgon ska jag jobba.
Då har magnus och elli grabbdag :) <3 mina små hjärtan!

Kommentarer
Patricia Lindh / 2011-03-08 @ 21:37:15

Fina hjärtis! <3



Åh, Madde snart är våren här! Busa i parken medans barnen leker och vi sitter på en bänk o dricker en latte som du fint sa! ;) då bor ni OCKSÅ i stan! <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0