Eftersom det har varit så dålig uppdate hä...

img_2048 (MMS)

Eftersom det har varit så dålig uppdate här så kör jag en bild till. Denna tog jag när vi åkte hem ifrån Bålsta i måndags ! Stora ellan ! Att hålla i kopplet är bland det roligaste som finns, tur att enya är så snäll <3 här hemma ska han helst ligga PÅ henne. Pussa henne i munnen! Pilla i hennes näsborre, och helst använda henne som gåstol. Fina enya är den perfekta barnvakten. Hon vill helst ligga mitt i barnens lek när kompisarna är här på besök! Snällare hund får man leta efter <3

Kommentarer
Therese- Gravid v.35 / 2011-01-30 @ 15:07:51

Nej jag åker ut med mamma :) Och så är hennes sambo där och hans dotter kommer ut till helgen också. Många säger att det är vågat att åka ut nu men skulle det sätta igång (vilket jag inte tror) får jag helt enkelt ringa efter helikopter, haha!



Vilken fin bild! Vad skönt att hon är så snäll Enya. Leeloo älskar barn så jag hoppas att hon kommer charmas av bebis :)



tänk om ärtis skulle födas 24: e feb.. Det skulle väl vara lite häftigt?



Kram <3


Lollo / 2011-02-01 @ 09:13:59

Underbaraste och finaste pojken i världen:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0