♥ Dag 13 – Den här veckan

Känner att jag måste avsluta det jag har börjat så här fortsätter listan.

I måndags kväll var jag hos Patricia och gjorde fina naglar, blev även blond igen ;)
Igår var Patricia här på kvällen och vi satt bara o snacka o hade det mysigt.
Idag skulle jag ha haft tvättstuga, men det kom någon som skulle mäta våra fönster. Och han är fort.f kvar och tiden går ut om 2 min :P
Bad luck! ;)
Senare idag blir det städning + mys med mannen då vi knappt kommer ses resten av veckan.
Imorgon ska jag upp på 1 års kalas. FELIX BLIR 1. :) känns sjukt. då jag vet att det bara är exakt 3 veckor kvar till Ellans födelsedag. :/ 1 år ? sjuk tanke. vart tog det här året vägen ?
Sen efter det åker jag och Elliot till Mammas jobb och ska busa med lite barn, lika bra att han vänjer sig då det inte är alltförlångtid till förskolan ! Sen ska vi hem till mamma o äta. och vi sover kvar.
På fredag ska älskade syster komma till gnesta. tjejkväll + ellan då :)
vin o gott o äta ! kan inte bli bättre ( magnus är då på grabbkväll i nynäs ).
På lördag kommer magnus hem igen , så då blir det nog mys för hela slanten.
Och söndagen har vi inget planerat , vad jag minns :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0