Saknar saknar saknar

Idag har jag vart nere på fiket och fikat med 2 mammor ifrån mammagruppen.
Det var jätte trevligt , hoppas vi gör om det någon dag.

Åh jag är så trött, vet inte vad jag gör för fel? Sover ju flera flera timmar varje natt.
Blir aldrig pigg :)

Elliot somnade en timme tidigare än vanligt idag, han sov redan vid 19:30. så vi får se om natten blir annorlunda eller om morgonen imorn blir extra tidig :) Hoppas inte.

Nu ska jag ta en lååång varm dusch sen krypa ner i sängen med mina fina och bara mysa.
<3

Sprutorna tas imorn och inte idag, då vaccinet var slut. :/

på söndag kommer lolli hem.. wiiiiii. saknar henni !

godnatt

2 av mina 3 killar :) :)
Kommentarer
Patricia Lindh / 2010-05-27 @ 10:49:46

Hallå! :D Ja men juste.. kom på de när ja stod på balkongen imorse, att du bodde vid bvc! ;D Haha! Där ser man. Jo, jag försöker hålla mig sysselsatt så gott det går. Blir tokig att gå hemma!



Hur är mammagruppen här i Gnesta? Går ju bara i sthlm :) Så skittråkigt när man inte orkar ta sig upp.



Internet har lagt ner hemma, så svarar typ aldrig! Så du vet.. "/ Krama!


Plutten / 2010-05-27 @ 11:33:38

Svar; Jag hittade dej genom knoddenojag.blogg.se :) Och tycker verkligen att din blogg är mysig!


Emiz / 2010-05-27 @ 22:39:19

Tack för en trevlig fikastund. =)

Var verkligen jättetrevligt.. Det får vi göra om tycker jag! :)


Angelica / 2010-05-28 @ 16:03:07

Hej! Vilken fin blogg du har, här kommer jag fortsätta titta in :)

Måste bara fråga om eran hund Sander är köpt i vingåker? blev nyfiken då han är en kopia av våran hund. och när vi köpte honom fanns det en till hane som hade samma teckning. Vet att många hundar ser likadana ut men vart nyfiken bara :)

/ Angelica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0