05-01-10

Igår låg jag vaken och kunde inte somna, började titta på A Walk to Remember. ;) Grymt bra film.. iaf halva, hann inte se mer då jag blev trött och gick och la mig.

Sov länge idag med, men jag blir inte helt utvilad hur mycket jag än sover nu för tiden.
Idag har jag mått lite illa.. det trycker på helt fel ställen i magen idag :(

Ikväll kommer nog Sophie hit medans Magnus går till totte, vi har "tjejkväll" med skräckfilm tänkte vi, och dom har ÖL kväll :P Blir nog mysigt. Om jag inte blir för rädd.. jag och skräck går inte riktigt ihop då jag alltid inbillar mig att det kommer hända mig sen :) haha..

kram
Kommentarer
Bitterfittan / 2010-01-05 @ 23:56:41

hoppas du har en bra kväll? (:


Angelica - Blivande mamma / 2010-01-06 @ 22:42:52

Tack :) jo jag mår helt okej, får dock ej sova något om nätterna å tar igen dså mycke sömn de går på dagen iställe.. hur mår du nu? tungt att bära än?


Lol / 2010-01-07 @ 08:30:55

Var det inte den filmen som skulle vara din favortit film?;) det e väl kärleksfilmen när tjejen e sjuk? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0