Titta titta nooo hands :) vi sitter uppe p...

img_0819 (MMS)

Titta titta nooo hands :) vi sitter uppe på vårdcentralen i Bålsta och ska kolla i elliots hals, han har haft hosta i några dagar nu.. Det kan ju vara på "skoj" han hostar för att han har lärt sig det eller så har han ont! Så svårt att veta när dom inte kan säga något, har försökt o kolla om halsen e röd men jag har ingen bra lampa och Elliot försöker bara äta upp mig för han tror att vi busar! Så nu ska vi iaf kolla :) man kan aldrig vara för säker ! Sen om någon timme kommer älskade kårkan "Ellinor" hit :) som jag saknat henne <3

Kommentarer
Moster / 2010-08-11 @ 15:33:21

Gullig han e som vill busa. Hoppas ni kommer på fredag så jag kan äta upp han=)

Lisa / 2010-08-11 @ 22:33:21

dagens blogg är nu avslutad och finalisterna ligger uppe :)

Blev det du ?? Om det blev du har du en röst på dig själv och sedan är alla knep tillåtna för att ragga röster ;P

Blev det inte du, släng iväg en röst på någon av de lyckliga om bättre lycka nästa gång :)



Lycka till :)


Fällman / 2010-08-22 @ 15:22:17

haha skön unge ni har fått asså ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0