Imorse när vi vaknade tog vi tåget hem til...

img_0772 (MMS)

Imorse när vi vaknade tog vi tåget hem till gnesta! Hämtade nya kläder m.m. Jag och Elliot sov ett tag, sen åkte vi tillbaka upp till Bålsta! Vi kollade på tv och mös de timmar som var kvar innan läggdags. Imorgon är första dagen på länge som jag o Elliot ska va själva på dagen på länge! Magnus börjar jobba igen, men en annan sak som ska bli extra rolig imorgon är att älskade Ellinor ska komma hit när hon har jobbat klart, wiii :) henne har vi saknat :) godnatt på er ...Älskar mina 2 killar (dom bästa man kan ha) <3

Kommentarer
W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf / 2010-08-10 @ 08:37:02

precis, var på den säkra sidan! :)

jag har så det räcker till henne också så hon är inget kräk barn! :)



vart bor du?

kram


W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf / 2010-08-10 @ 09:49:27

juste det sa ni ju förut :) hojta till när ni ska till stockholm :) vill träffa er!



Jag tänkte amma henne i 9 månader om jag får behålla mjölken, ammade kevin helt 2½ vecka sen del ammade jag till 3 månader. hur länge ska du amma honom?

kramar.


Lol / 2010-08-10 @ 11:13:05

Han e så lik dig maddis det e sjukt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0