Här kommer en liten update eftersom de sen...

img_6807 (MMS)

Här kommer en liten update eftersom de senaste inläggen inte kom fram.. Mamma fick dessa skor ifrån oss :) hon blev superglad :) middagen var jätte trevlig i fredags, vi åt räkor och kräftor med vitlöksbröd och supergod sallad! Vi kom hem vid halv 11 på kvällen. På lördagen åkte vi hem till Gnesta igen! Känns skönt att vara hemma faktiskt! Resan hem var OLIDLIG! Tåget var en bastu och det var fruktansvärt alla svettades och näää hoppas aldrig mera att SL sätter in ett tåg igen utan ac. Trodde på riktigt att jag Elliot magnus och hundarna + alla andra resenärer skulle svimma, inge kul alls! Idag fick vi besök av nästan hela Magnus familj! Det var SUPERTREVLIGT!! Önskar att vi alla kunde ses lite oftare :) vi fikade och pratade massa . Synd att tiden går alldeles för fort ibland. Sen efter det kom våra fina vänner Åsa och Markus med lilla Nemo på en fika (dom som gifte sig för några inlägg sen) tiden rusade iväg och klockan blev sent! Jag och Magnus avslutade kvällen med lite mys framför tvn. Vet att ni är några st som läser, snälla säg vad ni vill att jag ska skriva om. Och kommentera MERA!! Det blir SÅÅÅ mycket roligare för mig att skriva då! Godnatt på er

Kommentarer
Jannice / 2010-08-16 @ 21:53:27

Ok... Tycker det är kul att läsa om lilla E såklart ;-) själv bloggar jag ju om allt skit som finns :-D


W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf / 2010-08-17 @ 07:26:38

Min kropp har inte läkt, födde henne för 4 månader sen, sen har inte ens hunnit komma halvvägs till en läkning, de blir för mycket för min kropp samtidigt som jag vet att jag skulle klara det bara att de skulle bli extra jobbigt.

jag gillar inte preventiv medel och är rädd att inte kunna bli med barn igen, jag får väl skylla mig själv men han kom i mig 1 enda gång sen hon kom, bara det räckte :'(

kramar.


Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma / 2010-08-17 @ 12:03:44

låter som en mysig kväll :)



sv: tack tack söta du :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0