Grattis mamma/mormor på födelsedagen!! Bil...

img_0812 (MMS)

Grattis mamma/mormor på födelsedagen!! Bilden är några dagar gammal men bjuder på den ändå då han är så otroligt söt! Har redan börjat fixa med julklapparna till elliots mor och farföräldrar :) bra att vara ute i god tid. Sen får man bara hoppas att dom blir glada :) hihi! Igår gjorde vi inte så mycket busade och mös mest! Idag blir det att åka hem till elliots moster för att fira elliots mormor! Perfekt dag (förhoppningsvis) att ha pressenten från USA på sig :) får kanske ta med något extra lite varmare till ikväll när vi åker hem! Magnus bytte sin mobil till en iphone igår :) Wiii så nöjd är han :) och sååå söt när han sitter och pillar och sen frågar : hjärtat , hur gör man sådär?? (gullgubben) <3 ha en bra dag! Mobilbloggning under dagen! Om ni lovar att kommentera lite :)

Kommentarer
moster / 2010-08-13 @ 12:51:43

gullunge=) min tur ikväll

Farmor / 2010-08-13 @ 12:55:37

Jätte fina kläder och lika glad som vanligt. Madelene nästa gång du är i stan kan inte du tänka dig att komma till mitt jobb? Det tar bara 7 min från T-Centralen. Farmor bjuder på lunch.. Krama mamma ifrån mig. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0