Still Gone!

Aja, sladden vill inte bli hittad.
Kanske får ta mig iväg och köpa en ny, om den inte bestämmer sig för att komma fram nu när den vet att den kanske blir utbytt snart !

Idag drar pappa och Carina iväg på Silja Rock, det blir nog kul för dom.
Baby kommer förhoppningsvis hem tidigare ifrån jobbet idag. Undrar vad jag ska komma på för middag till oss?! Hmm.. kanske tacos? Det har jag inte ätit sen förra året tror jag. Blev inte direkt sådan mat i Thai heller.
Tacos får det bli... och tända ljus... och någon bra film... bara vi... och kanske lite högläsning innan vi ska sova!!! Det låter guld... :)

Just det, imorse vaknade jag av otrevligheten själv, Sander började låta som att han skulle spy.. I SÄNGEN!!! så jag puttar ner han och ber han göra det på golvet, OM HAN NU MÅSTE! Det sjukaste va att när det väl kom, så lät det bara "DUNK"... hmmm tänkte jag och gick upp för att kolla vad det var. INGEN SPYA ALLS. Bara en sten... En STEN ??? Ingen liten heller, utan en sten som iallafall var lika stor som om du tar tummens och pekfingernagelns toppar mot varrandra. Så STOR var den!!! Stackars Sander... Han trodde nog att det var en boll.

Millan har haft mösspåtagning idag. Så fin!!!
Inte långt kvar för henne till vuxenlivet börjar..
Snart ska jag kila iväg och gå ut med Nicky och Saga. Ni vet dom söta Rottweiler tikarna!

Puss och kram. Ha en bra dag! / M

Kommentarer
fällman / 2009-05-20 @ 15:38:16

va!? hostade han upp en sten? : stackare..


Madde / 2009-05-21 @ 11:50:54

JA en STEN!! inget grus, en sten. :( stackarn. fast det är ju inte så smart av han att springa runt med stenar i munnen, dom glider ju rätt lätt ner.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0