Torsdag 18 Juni

Imorse vaknade jag vid 06.00. Kunde inte somna om och gick upp och åt lite frukost. Sen la jag mig i sängen igen och kollade på några avsnitt LOST! Sen minsann kunde jag sova igen.
Baby ringde och sa vid lunchtid att han började må jätte dåligt så han är påväg hem nu..
Vilket team vi är.. sjukstuga, verkligen.
Hoppas vi mår lite bättre imorn och att jag har fått tillbaka smaken. Vore lite kul om man kunde känna vad den goda maten smakar.

nu orkar jag inte sitta upp längre. Om vi inte hörs innan. Ha en RIKTIGT TREVLIG MIDSOMMAR!!!

Pussar och kramar /Madelene
Kommentarer
Therese / 2009-06-18 @ 18:35:51

Hej snufflan! Fan vad trist och vara sjuk nu! Hoppas att du blir frisk snart, krya på dig <3



www.surfthechannel.com behöver du inte skriva in något alls utan du trycker på "channels" ikonen och så kommer man till några alternativ och där ska du välja "television" och därefter kommer man till alfabetet och så väljer man bara D och så får man scrolla ner lite och så ska du se Desperate Housewives :)



PUSS och KRAM fiiiinis!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0