Tisdag 16 Juni

Igår kunde jag inte somna, jag mådde så fruktansvärt illa.
Låg i sängen och undrade om jag skulle behöva spy mellan 00-04.
Somnade lätt mellan 04-06 sen var det dags igen.
Då gick jag upp och klämde i mig en macka, kändes lite bättre efter ett tag.
Låg och kollade på film och sen vid 9 gjorde jag mig iordning för att möta Lollo.
Vi har många planer nu, och om allt går som det ska så tänker jag berätta om dom.
Har mått piss hela dagen, har gått på Ipren.. druckit varmt.
haft feber och kräk känslor i 15 timmar nu. Vet inte hur mycket mera jag klarar av...

Baby ringde mig vid lunch och sa att han skulle åka till läkaren.
Han hade ont i lungorna och svårt att andas.
Stackars honey...
Stackars oss...
Hoppas vi blir bättre snart!

Puss / Madelene
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0