RIP MJ.. Bästa bästa.. vi glömmer dig aldrig

Just nu är jag så jävla ledsen..
min ABSOLUT största idol någonsin har dött. DÖTT!
Jag fattar inte att det är sant.
För några dagar sen bestämde jag och pappa att vi skulle åka och se honom live.
LIVE , efter ALLA DESSA ÅR!!!
jag blev så jävla glad, satte mig och tog fram hans konserter och såg dom i streck och satt bara och njöt och visste att ÄNTLIGEN skulle jag få se han.. på riktigt.

När jag var liten låg jag på mitt rum och grät när jag tittade på mina affischer av honom och lyssnade på hans låtar. Då kom pappa in och frågade varför jag var så ledsen. Då svarade jag... för att jag aldrig kommer att få se Michael Jackson på riktigt...

Kan inte beskriva med ord hur det känns nu... nått jag drömt om så länge. Jag var så glad...

Jag tror att det kanske var meningen att vi ska minnas han som han "var"...
Att han kanske ändå inte hade kunnat framföra allt som han gjort förr. Men ... det hade inte gjort mig något. JAG VET ATT HAN HADE VART BÄST..
Jag har alltid Älskat Michael.. alltid. hur han än sett ut, vad han än har blivit anklagad för..
Mina kompisar har alltid sagt : - Men madde, du kan inte tycka att han e snygg !!! JO TÄNK FÖR ATT JAG KAN DET... för det är inte utseendet jag har gått på. det är  HELA han.. hur han rör sig hur han är på scen ALLT...
Att han dör av en hjärtattack , det förvånar mig inte ett dugg. Den stackars mannen har fan ALDRIG fått en lugn stund.
Det kanske blev för mycket med all stress inför en comeback..? För mycket med alla skriverier...

Kommer så väl ihåg när jag och Anna dansade runt i våra gamla rum och kollade på hans videos och försökte härma... sjunga med.. HAN VAR VÅR GUD!!! Vi SKULLE båda gifta oss med han.. det hade vi Bestämt.. Vi bestämde att vi skulle dela på han.. vilka tider.

Det var han som kom på "robotdansen", det var han som kom på "moonwalken", det var han som hade för korta byxor med vita strumpor i lackskor.. det var han som hade vitt "bandage" på ena armen, det var han som hade tejp på fingrarna.. det var han som alltid sprang runt och "juckdansade" på scenen, det var han som tog sig på snoppen HELA tiden. Men Heeey, vem klandrar honom. Om jag hade vart MICHAEL JACKSON då hade jag också tagit mig på snoppen hela tiden...
det var han som var bäst, det var han som var kung... Det ÄR han som ALLTID kommer vara BÄST och ALLTID VARA KUNG!!!!

Jag vet att jag inte sitter uppe ensam denna natt och gråter och kollar på gamla konserter... Jag vet... Du var gud för många. Och det kommer du ALLTID att vara

FÖR MIG KOMMER DU ALLTID ATT VARA EN KUNG!!! ALLTID!!!
Jag glömmer aldrig....alla minnen, tack vare dig...

Det är såhär jag minns dig..
Alltid 100 kg energi









Ingen kan dansa som du...
ingen kan sjunga som du...



THE ONE AND ONLY!!!
KING OF POP



Nu får du sjunga för änglarna <3


/M
Kommentarer
Ellinor / 2009-06-26 @ 10:38:12

oj har han dött. Det var som fan



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0