vart är kylan?

Vart är minus graderna och snön?
Nu får det bli skärpning tycker jag. Jag vill ha VINTER!

Igår var jag, Magnus och Lollo hemma hos Johanna i högdalen. Hon bjöd på en riktig brak brunch ;)
Köttbullar,ägg,potatis och bacon. Mums.
Jätte fina lägenheten fick vi se också!

Efter det skulle Lollo och Magnus spela innebandy i högdalshallen :) Jätte duktiga.

När vi kom hem var vi så trötta att vi bara lagade mat (nytt recept som förövrigt var GRYMT gott), badade och sen gick vi faktiskt och la oss. När vi låg i sängen skulle Magnus prova om man hörde bebisens hjärta om han la huvudet på min mage, då fick han en spark på örat :P han pussade magen och sa "GODNATT DÄR INNE, Jag älskar dig"... Blir helt tårögd.. Vill träffa dig nu... <3

"Bara" 3 månader kvar, 88 dagar till Beräknad förlossning.
Låt tiden gå fort...
Kommentarer
Johanna - 20 & gravid / 2009-12-07 @ 15:35:56

sv: tänkte försöka göra det efter att karln tagit en ny bild idag. så det blir en bild från nu och en från förra veckan. :)


Johanna - 20 & gravid / 2009-12-07 @ 17:37:12

sv: ja, man får lite dåligt samvete för att man kanske inte fotar den tillräckligt mycket nu när den faktiskt är här. nu längtar man mer tills den är borta :P hihi.


Jessika / 2009-12-08 @ 09:05:45

Hej ja tiden rullar på snart har man sin lilla bebis i famnen =0) Nu på fredag är det lucia firande på jobbet, tid vet jag inte det glömde jag fråga haha men måste förbi där idag med lite papper kan titta tiden då.

Vi kan svänga föbi där ihop i så fall.

kram


W - ung tvåbarnsmamma / 2009-12-09 @ 11:05:24

underbart gott det lät. :)

dem där 3 månaderna kommer gå fort för dig och mig tror jag. :) tiden för mig har iaf rusat iväg.



du har inte vaccinerat dig en?

kram!


Anonym / 2009-12-09 @ 20:52:01

jag jobbar med äldre:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0