Tisdag 11 Augusti

Tiden bara går och går =)
Nu går den alldeles för fort ibland tycker jag.
Hinner nästan aldrig skriva längre... Men jag ska verkligen försöka ! Igen :)

Vad har hänt sen sist då?
Jo den 1a var jag på lilla Melvins dop :) Jätte fint och sött.
Den 5e åkte pappa och Carina iväg på semester. Så nu bor vi själva i villan i en månad :)
Den 7e kom Lollo och Daniel hit. Vi grillade och tittade på film :) Super mysigt.
Den 8e åkte vi till Ekilla och solade. Daniel och Millan badade också. =/
Den 9e Klippte jag mig och färgade slingor. Dags att få lite mera lättskött hår.

Igår kom baby hem igen, vi åt god mat och tittade på film.
Idag ska förhoppningsvis Millan och Daniel komma hit. Då ska jag kanske laga lite lassange ;) Det var länge sen.
Finns massa mera att berätta, men det får bli en annan dag :)


- Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge ! :)
Kommentarer
Therese / 2009-08-25 @ 21:06:09

Ja det ska bli underbart :D

Det är en rottis med lite labrador i, en valp så möblerna ska absolut aktas :)



Jag har alltid velat ha hund men efter Thailand blev längtan extrem. Dom var ju så fantastiska :D Eller dom ÄR fantastiska!



Puss och kram finaste du!


Therese / 2009-08-25 @ 21:09:02

Haha! Nu såg jag din andra kommentar :D Joooo, jag är något beroende av dom! Köpte med mig ett helt lager till Thailand eftersom att det var tänkt att vi skulle vara där ett tag. Så nu har jag så att jag klarar mig ett tag framöver :) I alla fall under vintern...



PUSS


Sandra -16år och snart mamma / 2009-08-26 @ 08:09:41

Tack så jätte mkt! :) Boken är faktiskt beställd från en bokklubb, vilken vet jag inte då jag fick den i present. Lycka till, kram! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0