Torsdag 19 Mars

Usch vilken bakis dag.
Gick upp vid 10 , haha inte mycket sömn. Men jag hade somnat i en stol på balkongen.
Det här kortet tog jag för 2 timmar sen innan jag somnade precis


Vi gick ner till stranden och la oss. Nedd hällde iskallt vatten på mig rygg och det var rätt så uppiggande måste jag säga. Vi försökte äta lite, men det gick inte så bra.
Slapp dag idag med alldeles för lite mat.
Vi gick ut på kvällen och satte oss på en reagge bar. Där spelade vi lite biljard. Jag och Syrran vann ;)
Sen gick vi ner till stranden, där hade dom eld show.
Så jävla häftigt, dom är så grymma.

Det började regna så alla gick in på en bar och dansade.
Jag och Nedd gick hem till honom och hämtade hans gitarr.
Sen gick vi hem till oss och satt på balkongen ett tag och han spelade några låtar ifrån sitt band.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0