Förlåt men fick en kommentar om att elliot...

1312325375927 (MMS)

Förlåt men fick en kommentar om att elliot får flänga runt mycket. Vet inte riktigt hur den var menat men såhär ligger det till. Han är nästan 1 och ett halvt år, har haft barnvakt ca 4 ggr i sitt liv då han endast sovit utan oss EN gång. Att vi åker till hans farmor , farfar och mormor på middag när det är semestertider är inget som skadar honom. Tro mig om jag märkte att han inte mådde bra av det skulle jag inte göra det. Skulle han ha gått på dagis nu så skulle han vara med om betydligt mycket mer fläng, men det skulle aldrig någon kommentera... Vi mår bra.. Tack som frågar, om det nu inte syns på inläggen

Kommentarer
Farmor / 2011-08-03 @ 18:53:48

Kan inte låta bli att skriva. Att Elliot åker till farmor/ morfar/moster mm är väl bara bra att han få vara med oss att umgås med sin fam är det bästa ett barn kan få göra.

Farmor / 2011-08-03 @ 19:03:05

Jag måste bara få skriva. Att Elliot umågs med farmor/mormor/farfar/ moster mm är väl det bästa en ett barn kan få göra att få vara med sin fam är det bästa ett barn kan göra

Anonym / 2011-08-03 @ 19:04:38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0