Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det min födelsedag ! :)

Grattis på födelsedagen mig själv!

Nu var det några dagar sen jag skrev sist.
Vi var hos pappa hela veckan. Firade mig på fredagen med tårta och nachogratäng :)
Lollo och daniel kom, totte och sophie kom, millan kom! :)
Pappa och Carina var där såklart. Och mina 2 älsklingar, Lill-e Och Magnus !
Fick massa bra pressentkort och sånt. Perfekt!

Vi har även haft lite Hannibal maraton denna vecka. Först idol och efter det har det blivit en Hannibal film.
Skit mysigt! Jag och pappa har pratat om det i flera år, och nu blev det äntligen av!

På lördagen åkte vi hem.
Millan fick vi med oss :) wii.

Magnus mamma kom hit vid 3 tiden.
Och vid 19.00 åkte vi iväg på Kräftskiva hos våra fina vänner Åsa och Markus :)
Kvällen var super mysig, Magnus åt typ 1½ paket kräftor själv. :) Haha tok!
Åkte hem vid 00.00 till våran lilla son som hade saknat oss massor :( lilla...
usch va jobbigt det är när man vet att dom är ledsna flera timmar när man inte är där.
Längtar INTE till nästa gång, även om jag vet att det måste ske.
Tack Madeleine och Anders för att ni var barnvakter :)
Och tack så mycket för pressenterna och Amerikanska pankakorna jag fick i morse !
Ni är GULD! <3

-Elliot vinkar
-Elliot pratar
-Elliot pussas
-Elliot har börjat "krypa" <3 :')
-Elliot går JÄTTE bra i sin gåstol
-Elliot är den bästa ungen i HELA världen!
Vi är så glada och stolta över att vara just din mamma och pappa! <3

Idag blir det fika för dom som vill komma. Lite tårta inköpt.
Magnus står just nu och lagar födelsedagsmiddag till mig. :)
Och igen, Grattis till mig på min stora dag ! 23 år ;) inte dåligt det inte.

Hoppas ni alla har det bra! kramar

Kommentarer
Nikolina - mamma till Ellinore <3 / 2010-10-04 @ 00:52:57

åH GRATTIS GRATTIS =)


Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid ♥ / 2010-10-04 @ 09:29:11

Grattis på födelsedagen!


Nicolina / 2010-10-04 @ 10:17:49

Men guuud, grattis i efterskott!! :)



Hehe, jaa, jag är visst inte ensam om att titta på nyhetsmorgon ;)



Kram


Johanna- Max mamma / 2010-10-04 @ 14:53:54

80kr!!


Finni - Elliotts morsa / 2010-10-04 @ 17:55:51

Åh grattis i efterskott!!



Haha jag är lite tragisk för jag har haft ångest hela dagen och kan inte riktigt skilja mig från bloggen. Har bestämt mig för att skriva lite ibland i alla fall :)



Lägg gärna till mig ändå!



Kramar


Angelica - Mamma till Netlié ♥ / 2010-10-04 @ 20:52:09

jag får dom nog imorgon så jag skickar till dig så :D <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0