skavsår

Nu var snart denna vecka slut också.
mår sådär. ont i magen fort.f men det är lite bättre idag.
Elli den lilla busungen har fått för sig att händerna är det godaste att suga på just nu,´igår skojjade jag och magnus om att han snart kommer svälja sina händer.. jag tycker att jag alltid är snabb att komma dit med nappen istället, ändå vaknade jag i dag och såg 2 små "skavsår" På varsitt finger...lill pluppe...

lovade ju faktiskt bild på mitt fina egna gjorda album :)
det ska ni få :)
framsida:

baksida:

blev rätt bra tycker jag när man tänker på att jag fick börja med 2 tråkiga kartongbitar i brunt :) MYCKET NÖJD.. innehållet får ni klara er utan :) MEN kan ju tillägga att min älskling blev VÄLDIGT glad. :)

sen ska ni självklart få dagens bild på lill-e ;)
Det här har vi sysslat med idag :)
Kommentarer
lol / 2010-05-12 @ 07:37:20

tack for att du uppdaterar sa mycket. det gor att jag kan lasa lite nar jag val gar in/ alskar er puss

Nicolina / 2010-05-12 @ 23:20:36

Jag fick ge 8000:- för den, kanske lite dyrt men för den prestanda och det lagringsutrymme som finns (och att jag kan spela spel utan att det laggar) så tycker jag ändå att det var ett bra pris. Jag måste ju verkligen ha en bra dator för att kunna plugga.

Jamen just det, vad fick du ge för din? Och hur stor är den?

Min är nog lite i största laget, men ja, ju mindre desto lägre prestanda.


Finni - Elliotts morsa / 2010-05-13 @ 08:57:54

Haha, Elliott vägde 4450 och var 53 cm. Kort och tjock :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0