Tisdag 4 Maj

Idag har det inte hänt så mycket.
Magnus fick va hemma idag för det fanns inte så mycket jobb.
Vi har tittat på film och myst med våran bebis :)
Troligtvis så blir han hemma imorn med och då funderar vi på att åka hem till oss i Gnesta igen :) men vi får se.
Åh jag har så många söta kort på lilla Elliot som jag vill dela med mig av så det blir nog lite bild maraton när vi kommer hem :) någon som har ett tips på hur jag lättast får upp filmklipp på bloggen ?
Igår lagade jag mat till alla här , det blev hemma gjorda piroger :) satan va gott det blev, serverades med sallad :) just nu sitter jag och smäller i mig lite av resterna som blev över.
På fredag ska vi till BVC för vägning och mätning om vi kommer hem tills dess, då är Elliot 2 månader och 2 veckor gammal :) Vad vägde era små när dom var det ? :) och hur långa var dom? Kan va lite kul att jämnföra :)
Här är Elliot just nu :)
Kommentarer
Alexandra / 2010-05-04 @ 17:20:58

Guud så sööt :) Vilket fint kort..


Johanna - mamma till Leia / 2010-05-04 @ 19:39:11

allra lättast är det att skapa ett konto på youtube o ladda upp där :)


Finni - Elliotts morsa / 2010-05-04 @ 19:50:35

Du har så rätt så :) Söta lilla plutten!


Tack så mycket.. Första var inte planerat, men jag har alltid velat ha barn så på ett långsökt sätt kan man säga att det var planerat.



Nä nu svamlar jag, hehe :)



Japp vi har faktiskt ett namn till lillan i magen :)

Det först har inte samma pappa, men har alltid haft min sambo som pappa eftersom jag var tillsammans med han när hon föddes :)



Lugnt ju, naturligt att vara nyfiken.. Kram


W - ung tvåbarnsmamma / 2010-05-06 @ 11:06:27

nå vad mysigt ni haft det =) ammar du fortfarande? kram


Tova / 2010-05-06 @ 14:58:39

Hihi, samma här... träffas ju i föräldragruppen ibland men de är ju betydligt äldre än mig där ;) kanske kan vi ses och ta en fika eller nåt gång då? Så får Elliotarna träffa varann :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0