starten på veckan

inte speciellt rolig start på veckan.
JAG SOV TILL 15 idag..
vi gick först upp tidigt, slängde på en tvätt då elliot spydde i sin säng i morse.
sen kände jag mig trött, hängig, ont i magen och illamående.
Har haft ont i magen i flera dagar nu så jag gick och la mig igen.
Älskling kom med frukost på sängen.. sen somnade jag.. och POFF så var kl 15...
Magnus kom in med elliot 1 gång för amning, sen hade han gett ersättning.
Det var underbart att sova .. tror jag tog igen 3 månaders sömn nu. Men nått säger mig att allt inte stod riktigt rätt till. Nu känns det bättre, fort.f öm i magen. men MYCKET bättre.
Tack min älskling för att jag fick vila...

I helgen gjorde jag ett eget fotoalbum..
fick hem lite "scrapbook" grejer på posten.. det var riktigt kul att sätta sig och pyssla lite. och det blev såååå fint. slänger upp en bild sen.
kram
Kommentarer
Sandra / 2010-05-10 @ 16:22:47

Skönt att du fick sova ut sötis.

Det är bara bra med mig också :)


Nikolina / 2010-05-11 @ 21:29:57

Ja, det typ svider lite och sen känns det "oroligt" längst ner i magen :/ Exakt såhär hade jag förrut en gång och då kollade jag upp det och då sa dom att jag hade en början till en UVI. Men ska dit imorgon iaf, så vi får se.

Mår du bättre nu ? Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0