Söndag kväll

Blev inte så mycket uppdaterat i helgen. Beror på att vi har haft helgmys, våran lilla familj. Åh jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar mina 2 pojkar.
I fredags hade vi daniel här på besök, vi åt gott och kollade på film.
Lördagen hade BUSVÄDER så det blev ett snabb besök av magnus kompisar och sen var det film dag/kväll. :)
När vi vaknade på lördag "morgon" så stannade mitt hjärta. Magnus och jag vaknar tittar på varandra och säger godmorgon, sen vänder han sig mot klockan och säger, shiit den e 10... DÄR stannar mitt hjärta, på 1 hundradels sekund hinner jag tänka så många tankar, och det ända som snurrade i mitt huvud va.. nu är lill-e död... FY FAN säger jag bara. Kastar mig upp och kollar på honom .. nää där ligger han så sött o sover.... WHAT ? hur hände detta ??? han somnade vid 22... åt vid 3-4 tiden... och sen då??? INGET MER... Kan ju säga att jag vaknade utvilad iaf. Visste att den här dagen skulle komma då allt vänder och han börjar sova nästan hela nätter, och jag VISSTE att jag skulle vakna och tro att han hade slutat andas. Usch, det är verkligen den värsta känslan man kan tänka sig.. JAG HATAR DET, när ska man börja slappna av ? när ska man känna sig lugn och inte kolla ner i vagnen eller sängen var annan minut ?! Haha , jag kommer nog aldrig göra det. Känns det som! Men jag har hört att man tids nog "vänjer" sig. :)
Idag då??
Idag var vi ute och promenerade med vagn och hundar. Sen fick dom springa lösa och busa ett tag på ängen.
Hemma fick dom duscha :) Ingen av oss var speciellt hungrig till middagen, vi bestämde oss för att va lite busiga och gick ner till affären och köpte pommes och bea.. :) detta blev vår middag :) hihi..
Nu börjar jag faktiskt känna mig lite trött, ska försöka slänga in lite bilder imorn.
Bjuder på nått gammlt så länge ;)

Kramar ifrån mig :)


nä jag kan fan inte fatta att han har vart sådär liten, och ändå så var det bara 64 dagar sen...
Kommentarer
Nikolina / 2010-05-09 @ 22:40:34

Åh, kan tänka mig att man blir orolig hela tiden. Kommer jag också vara!

Självklart får vi göra de :)

Söt bild på lilla familjen! Kramar


Finni - Elliotts morsa / 2010-05-10 @ 05:39:28

Haha vad duuuktiga våra killar är! :)


ellie / 2010-05-10 @ 06:06:07

hehe vad skönt att han sov så länge:P


Johanna - Max mamma / 2010-05-10 @ 07:59:09

Madde jag lovar det lugnar ner sig!

Är inte alls lika orolig längre.



Ja LOST! Grymt!!

vi är också på 6an men ska se avsnitt 11 i kväll.

Vill inte att det ska ta slut!


Sandra / 2010-05-10 @ 14:43:57

Vilken super mysig bild gumman :) Mår ni bra?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0