Nattuggla

Kom på att jag inte skrivit något idag.
Igår var lill-e lite små hängig, usch det gjorde ont i mig.. även fast han verkligen inte var dålig på riktigt.
Lite småvarm o gnällig. Kvavt som fan har det ju vart också och det gör ju inte saken bättre.
Vill inte ens veta hur jag kommer må den dagen han blir sjuk på riktigt med feber o allt..:(
Vet att den dagen kan vara rätt nära eftersom han på onsdag ska ta sina 3 månaders sprutor ... Hoppas hoppas hoppas att han inte får feber av dom.

Idag har jag och Elliot haft mysdag. Pussats och kramats har vi gjort hela dagen. Skickat gulliga bilder till pappa magnus och sen skickade vi även iväg ett röstmeddelande där jag och elliot pratar :) (visst e jag snäll).

På kvällen gick jag och Sophie på våran vanliga runda med hundarna.
Den brukar ta ca 1 tim. Idag tog den 30 min. Gissa varför! JO ALLA DESSA JÄVLA MYGG som har vaknat till liv. Vi blev verkligen attackerade såfort vi tog ett steg in i skogen, så vi gick väldigt fort kan jag bara påpeka.. Luvan på tröjan upp över huvudet och handen för munnan så att man slapp få dom äckliga kräken i munnen.
När jag kom hem tog jag mig en skön sval dusch och åt en skål med glass och varma bär :) hihi.. sånt får man väll göra när det är fredag imorn ? ;) Alltid finns det något att skylla på :) HAHA...

Nu känner jag att jag bara babblar skit.

Vi hörs imorn. Sov gott alla där ute.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0