Hemma igen

Idag åkte vi hem vid 10, vi var hemma vid 12.
Plockade och städade lite här hemma, sen vid 3 gick vi ner till BVC. :)
Handlade lite på vägen hem. Magnus lagade biff idag , riktigt gott.
Elliot vill inte sova alls idag, han har kanske sovit som mest 3 timmar på hela dagen, och det är inte i streck utan han har sovit 10-15 min hit och dit. Nu är han riktigt trött och jag med..
Så det blir nog inte mera än såhär idag.
Slänger upp några mysiga bilder ifrån helgen, sen ska jag kolla på Dear John med min älskling.
kramar

Lill - E innan vi åkte till bålsta

Lill Älsklingen och jag busar

Magnus polkagrisdrömmar

Mina 2 mys killar sitter och kollar på något klipp på datan! :)
Kommentarer
Johanna- Max mamma / 2010-05-07 @ 09:03:04

Gud tycker lillE är jätte lik morbror Micke på det första kortet!

Vad använder ni för storlek nu? Har lite kläder om ni är intresserade av att låna!


Nikolina / 2010-05-07 @ 11:15:29

Nope :) Jag följer kurvan jättefint och min BM tycker inte alls jag har speciellt stor, haha :)


W - ung tvåbarnsmamma / 2010-05-08 @ 18:55:46

MY GOOOD vilken skillnad på nyfödd och på 10 veckor. vad söt han är! nu vet jag verkligen inte vad jag ska göra, hon är 1 månad imorgon och jag får panik jag har inte myst klart med min mini mini tjej en. hur lång och vikt är din grabb? .

tänk att man glömmer bort bebis tiden så lätt, helt otroligt.

kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0