så mycket kärlek

jag trodde inte att det gick att älska någon så mycket, min son är det bästa som någonsin har hänt mig. Vill inte leva en dag utan honom, han är det underbaraste som finns.

Idag var jag och Elliot på BVC. han växer så det knakar verkligen.
Igår var jag in till stockholm ett tag och hälsade på johanna och felix.
Sen mötte vi upp Louise, jag hann va hos henne i kanske 30 min sen skulle jag ner mot pendeln igen för att möta magnus och åka hem. Han hade vart och tatuerat sig :) den blev jätte fin. lägger upp en bild sen när den är helt klar (om jag får?) :)

Hemma i gnesta gick vi förbi våran pizzabagare george. Han fick laga middagen till oss :)
Vi tog en sväng förbi tkd hallen också och kollade lite på magnus träning innan vi gick hem.

Imorgon tar vi vårt pick och pack och åker upp till bålsta.
På lördag ska vi på middag med hela magnus familj :) Det ska bli toppen ! :)

Just det, finns det någon snäll människa där ute som har lust att hjälpa mig fixa lite ny design ?! :)

Kramar /madelene
Kommentarer
Ellinor / 2010-03-18 @ 19:47:20

Jag vet tyvärr inte hur man gör:S Annars kunde jag hjälpa dig..

Pusss på er


towe / 2010-03-20 @ 15:30:02

jaa visst var det gulligt skrivet av honom:)

Jo jag ahr det bara bra, det rullar på.. hur har du det nybliven mamma och allt :)

Grattis till typ världens sötaste :)


Sandra / 2010-03-22 @ 11:48:27

Jag har VG i webdesign så jag är lagom bra :)

Hur mår ni föresten? Går allting bra?

Kram


Linda & Mamma till lille Leon ! / 2010-03-24 @ 12:26:13

Jag har skickat lösen till din mail :)

Här kommer en adress till en tjej som gör designer, hon verkar jätte duktig dessutom, har bett henne om hjälpt så hon skulle fixa det åt mig, har själv varken tid eller kunskap :)

http://itssaraslife.blogg.se/



Kraam



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0