Elliots dop!

Nu har dagen gått och den har varit full av mys och trevligt sällskap!
Dopet blev så grymt lyckat. Han grät eller gnällde igenting i kyrkan ! Åh det var så fint.
Kommer lägga upp lite bilder sen när alla har skickat till mig.. :) (ni som läser skicka bilder till min mail) :) snälla!
[email protected]

slänger så länge upp de bilder som underbara svärmor har lagt upp (elliots farmor)
så fin dag, så fint barn!
Vi är så glada över att vara dina föräldrar elliot!! <3 våran prins.. vårat ALLT!

Elliot med mormor!

Elliot myser med Anders!!

Elliot hos Caroline !

Elliot hos oss !

Vi Älskar Dig !

Tack alla för att ni kom och gjorde Elliots dag så fin!
Han fick massa fina saker av er alla.

NU är det läggdags!
Kommentarer
Farmor / 2010-07-11 @ 07:36:25

Tack själv för en jätte fin dag, Kul att få träffa din släkt. Kyrkan var jätte fin.Ni är så underbara och lugna och det speglar över sig på Elliot.Många kramar från Farmor och Anders.

Millah / 2010-07-11 @ 08:53:36

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah


Ellinor / 2010-07-11 @ 20:05:36

Åh lilla hjärtat i klänning!!

NU är jag hemma, fyy fan vad det är varmt i min lägenhet, sjuukt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0