Pulka debut <3

Igår gick vi ner till lekaffären och köpte 2 pulkor, en till Elliots kompis Wilja och en till Elliot. Tidig julklapp till dom båda.
Dom var sååå söta. Och Elliot gillade det verkligen, han satt och log hela tiden och hade det huuur bra som helst.



 




Älskade barn <3

Idag har jag varit med Patricia och Mimmi hela dagen och våra underbara barn såklart, fikat och myst.
Men huuur kallt kan det bli ? Snart kan jag & Elliot inte gå ut längre.. :/
Nu på kvällen var jag och Magnus lite barnvakt åt Liam medans Mimmi sprang i tvättstugan. Han är snart 3 månader, har Elliot varit så liten ?? Känns inte så! sjukt vad tiden går fort.
Imorgon har jag tvättstuga, not so fun. Men sånt som måste göras.

Tack för idag.

Kommentarer
lollo / 2010-12-02 @ 09:29:41

OMG så sött:D

Ellinor / 2010-12-02 @ 14:35:15

Åh Gullis!


nikolina - mamma till Ellinore <3 / 2010-12-03 @ 00:13:33

Söt elli!


Therese / 2010-12-03 @ 20:53:12

Åh vad mys :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0