Jag lever :)

Nu sitter vi på biblioteket och kollar våra mail.
Igår var vi och beställde internet och tv så vi hoppas att det kommer snart!
Då blir det uppdateringar med bilder och sånt varje dag. Det lovar jag!
Det här börjar bli så himla tråkigt. Grått och trist, aldrig några nya inlägg!
Men det ska bli ändring :)

Nu är vi i v.15. Men mera exakt får vi veta på ultraljudet som vi ska på om någon vecka :) det ska bli så spännande att få se det lilla miraklet för första gången.
Vi trivs jätte bra i lägenheten, den är såååå fin.
Vi har vart och köpt nya soffor och bord och hyllor :) ALLT är perfekt.

Jag älskar mitt liv, jag älskar min underbara kille och jag älskar den lilla lilla sötnosen i magen. :)
Puss och kram!
Kommentarer
Jessika / 2009-09-08 @ 15:24:36

Tack ja en kille till =0) Va häftigt det va att få se ultraljudet (det har ju hänt såååååååå mycket på 13år)

Nyfiken på att få se bilder på lägenheten hoppas internet kommer igång snart.

Såg att du ska träffa johanna va kul är det här uppe i stockholm då? aknske kunde smyga mig in på en snabb fika med er i så fall ;)

Kram


Angelica / 2009-09-10 @ 20:14:14

GRATTIS GRATTIS GRATTIS till de lilla livet i magen ! åhh är så glad för eran skull :)

jag ska bli faster, herregud va gammalt de låter :P haha .. men ännu bättre ni ska bli MAMMA och PAPPA !

GRATTIS ännu en gång !

Ge bror min en kram från mig :)



Massa kramar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0