Onsdag 7 Oktober

Godmorgon!
Fort.f sjuk :( undrar när man ska få känna sig pigg igen.
Ser att det är många fler än vad jag trodde som läste min blogg :) *glad*
Skulle vara kul om ni ville skriva några rader om vad ni tycker är roligast att läsa om (var anonym om du vill) vore bara kul och veta såhär när man känner att man inte har något vettigt att skriva om. :)

Annars då? Idag är det tvättstuga som gäller, vila vila vila så jag är frisk till nästa vecka då jag ska börja jobba igen.

Någon som är bra på att fixa design som har lust att hjälpa mig ? :)

kramar / M
Kommentarer
helena / 2009-10-11 @ 19:39:32

kan inte du skriva om hur du och din pojkvän träffades och när, berätta hela historian?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0