Måndag 11 Maj

Då var det måndag igen.
Har vart ute och gått med alla hundar, och nu är jag helt slut. Kallt och regn. uscha!
Jag har även vart helt frisk nu sedan dagen vi åkte på vår resa 3 feb.
Det är verkligen ett stort kors i taket, då jag alltid annars är förkyld med feber en gång i månaden.
Kanske berodde på det fina vädret utomlands och allt som hörde till.
Och nu när jag är hemma så har jag hållt mig frisk i över en månad.
Nu tyvärr börjar jag känna mig hängig med ont i hals och huvud så jag ska faktiskt bara bädda ner mig idag och titta på någon mysig film. Hoppas på att det inte blir värre så jag är på fötter igen imorgon.

Ikväll ska jag försöka bjuda på lite bilder!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0