Måndag 13 Juli

Ojoj, många dagar sen.. förlåt :)
Vad har hänt sen sist då?
Jo. I torsdags låg jag hemma och kollade på Moonwalker och The Butterfly effect. Båda är mycket bra!
Sen var jag med baby hela kvällen. Såklart ! :)

I fredags var jag med Sophie, vi spelade Buzz junior igen :)
Sen när älskling kom hem så gick vi och köpte mat på ICA, vi ska laga WOK idag :)
Efter maten åkte jag till Tumba, LoLo hade ringt och frågat om jag ville ha myskväll :)
Vi såg på film, riktiga tjejfilmer :) Riktigt mysigt. Heartbreak Kid, P.S I LOVE YOU och Bride Wars. Alla är jätte bra.
Så åt vi morötter med dip :) MUMS. Jätte jätte mysigt.

I Lördags duschade vi och åt frukost och sen åkte vi bil med daniel upp till bålsta :)
Nu är det dags för brännboll :)
Först grillade vi och sen spelade vi och efter det blev det lite "fest" här hemma :)
14 st blev vi, 7 tjejer och 7 killar ;) Perfekt!

Igår (söndag) spelade vi lite spel på morgonen och sen hade jag och Milton Harry Potter maraton :) Men vi hann bara med 1:a :p hihi. vi får se när det blir fortsättning.

Idag har jag inte hunnit göra så mycket !
Men nu ska jag iaf äta frukost och sen vid 3 ska jag åka in mot stan för att gå på en arbetsintervju :)
Önska mig lycka till! :)
PUSS!
Kommentarer
Ellinor / 2009-07-13 @ 14:29:31

-lyckospark-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0