Fredag 17 Juli

Nu börjar jag bli riktigt dålig på att skriva varje dag. Får skylla på att det är mycket som håller på att förändras just nu :)
I Måndags var jag på arbetsintervju som sagt :)
På tisdagen var jag tillbaka där och provjobbade. Det gick jätte bra :)
På Onsdagen ringde dom tillbaka och frågade om jag ville börja jobba hos dom :) Så på måndag börjar jag på nytt jobb WOHOOO! På måndag ska jag och baby även iväg och kolla på en lägenhet som vi jätte gärna vill ha :) Hoppas!
Som sagt mycket som händer nu :) och det här är bara början!

PUSS/ M
Kommentarer
Ellinor / 2009-07-17 @ 16:13:19

GRATTIS!:)



Var ligger lägenheten?


björn / 2009-07-17 @ 17:36:55

Grattis grattis, hoppas du kommer trivas!

Hoppas det kommer gå bra med lägenheten oxå, håller tummarna!

Therese / 2009-07-18 @ 15:28:36

Men gud vad kul gumman :D GRATTIS!



Vad är det för jobb? Puss och kram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0