4e advent

Igår var Daniel här och vi åt jätte god mat och killarna drack öl.
Totte och Sophie kom också förbi och vi satt och pratade hela kvällen lång.
Förvånansvärt nog satt vi uppe till 3. Jag förstår inte hur jag orkade :) Men mysigt var det.
Imorse kokade vi gröt och åt goda mackor.
Gick ut och släppte hundarna i snön :) dom blev lika glada som alltid. Ska försöka lägga in något kort snart.
När vi skulle förbi upp till totte lite snabbt så halkade jag. Shit va rädd jag blev, som tur var han jag ta emot mig innan jag hamnade på marken, så det ända jag fick ont i var ena handleden. Nu blir det att vara extra försiktig!
När Daniel skulle åka hem hittade vi knappt hans bil. Den var helt täkt av snö och näsan igenplogad.
Efter lite skottning och skrapning så kom han in i bilen. Men Magnus och en jättesnäll man som gick förbi på gatan fick putta putta och putta sen kom han loss.. hihi.. tur att det finns snälla människor!

Nu har vi precis kollat på Män som hatar kvinnor igen. Och det är dags för oss att hoppa i vårt bad :) mys.
hoppas alla har en mysig söndag!

kramar
Kommentarer
Sofie / 2009-12-20 @ 21:16:19

Oj. Vilken tur att du inte slog i mer än bara handleden. Du får ta det lugnt nu framöver =)



Ha en fortsatt mysig söndag!


Sofie / 2009-12-20 @ 22:23:47

Vad kul :) Verkar som det är mycket pojkar som ska födas nästa år.



Jag halkade också idag.. men jag ramlade bara ner med ena knäet.

Min man blev livrädd och sa att jag inte borde gå ut i sånt här väder.. tänk så skulle jag ramla på magen..

Jag bara skrattade.. för det var verkligen ingen fara. Men det gäller att gå försiktigt..



Kramar


W - ung tvåbarnsmamma / 2009-12-22 @ 14:12:09

ja usch! men hon tar för sig. min mor kunde inte gå utanför dörren utan åksjuketabletter i 7 månader. tjejer är ju oftast jobbiga under graviditet om man har otur. men jag hade ju tur fram till vecka 16/17 sedan började det smått gå upp med illamående yrsel m.m. :(



dina veckor går framåt utan problem ser jag :D kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0