Fredag 27 Mars - En vecka kvar av semestern

Direkt när vi vaknade hyrde vi cross och moppar.
Jag hyrde en själv idag och det var sjukt kul. Lite svårt att vänja sig med vänster trafik men det gick som en dans :) Vi åkte till andra sidan ön för att snorkla lite. Det var grymt.
Såg massa fina fiskar m.m. och vi hade sjukt kul idag när vi började filma under vattnet och när jag kom på mina sjuka hopp. (här kan du kolla ett av dom)

När vi kom tillbaka bestämde vi oss för att ta mopparna och åka och spela minigolf :)
Helt sjuk bana, allt lutade och var ojämnt men det gjorde allt bara mycket mera roligt. För det gick verkligen åt helvete för alla. Efter det spelade vi lite bowling. Det var verkligen den sötaste hallen jag någonsin sett. Banan var knöglig och lutade lite åt vänster, kloten var kantstötta och det fanns ingen dator som räknade poäng, så det fick man göra själv på ett papper. Men det som tog priset var att det satt en kille längst bort på banan som ställde upp käglorna för hand efter varje slag vi gjort. Han höll även upp fingrarna för hur många käglor vi hade haft ner :D haha urgulligt.

Minigolfen

barfota var man också, det kändes också lite ovant. :)

MEN kvällen var grymt lyckad..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0