Idag var vi hemma hos Linus och busade lit...

img_2291 (MMS)

Idag var vi hemma hos Linus och busade lite. Magnus rakade av sig sitt hår ! Jippiii :)). Ja jag tycker att han är som allra finast när han är rakad :). Inatt sov Elliot och jag 13 timmar :), vi gick och la oss för 40 min sen så det blir nog utvilat till imorgon också ! Vi har blivit gamla, att börja gå och lägga sig när kl är 21, det är lite ovant . Men Gud så skönt ! Imorgon ska troligtvis enya och gibson busa lite på dagen, annars vet jag inte vad dagen har att erbjuda. Förhoppningsvis lite foto m pathz ;). Sov gott !

Kommentarer
Paulsolveig / 2011-06-13 @ 07:53:28

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0