Dagarna som gått..

i onsdags åkte jag & Elliot upp till stan.
Åt lunch med Moster Lollo. Thaimat :) MUMSfillibabba.
Sen mötte jag Patricia och Wilja, vi tog en kaffe och åkte sen mot hökarängen för att spana in hennes nya crib. :)
Vidare hem till min mamma sen. Lollo kom dit när hon hade slutat.
Jätte mysig kväll..
På natten vaknade jag av Elliot gallskrek. Jag gick runt med honom på höften i en timme, och han bara skrek o skrek. (detta har aldrig hänt)... helt plötsligt spyr han rakt ut. 2 ggr. Resten av natten gråter han, skriker och rycker av kräkreflexer (dock kom det inte mera) kl 06 gav vi upp. ringde vårdguiden och åkte in till Huddinge sjukhus. Magnus mötte mig där. Elliot fick en snabb undersökning, laxeringsmedel och när det var klart tokdeckade han i 3 timmar och han är nu sig själv igen!!!
JAG HAR ALDRIG MÅTT SÅ DÅLIGT SOM NÄR JAG SÅG MIN PRINS SÅ LEDSEN OCH ATT HAN HADE SÅ ONT!
vill aldrig mera vara med om det. aldrig aldrig aldrig... <3

idag har vi varit ute lite. köpt 1 års pressent till lilla Wilja, vi ska dit på kalas imorn ! <3 längtar som en tok!

Kommentarer
Farmor / 2011-03-27 @ 20:20:13

Vad fina ni är

Mimmi / 2011-03-27 @ 21:11:49

<3


bonusfarmor Anette / 2011-03-28 @ 20:05:07

Vad skönt att allt gick bra och att ni fick hjälp på sjukhuset och tur att Elliots mormor körde in och Elliots farfar kom dit...

Hoppas allt är under kontroll nu och att vi ses snart. Elliots farfar och jag har varit hos Netlié i helgen och gosat.

Kram Anette

Farmor / 2011-03-29 @ 15:36:31

Lilla Bonusfarmor. Trevligt att ni var och hälsa på lilla Nelié men jag vet NOG var ni har varit någonstan. Säger inte mer en så hahahhaha kram

Dorothea - Ett nästintill trillingliv / 2011-03-30 @ 19:55:52

Hallå.

Bautakuddarna går att köpa på bla bautakudde.se och i utvalda butiker (tror de finner mer info inne på deras hemsida) Ska du ha en vanlig innekudde som vi har kostar typ 1800/st har jag för mig!

Hoppas ni har en härlig onsdagskväll.


Frida / 2011-04-01 @ 17:45:37

Hej! :)

Listorna vi fyllde i hade min kompis gjort själv. Ett tips är att skriva ut figurerna du vill ha och kalkera av dom mot ett fönster så man ser igenom, som man gjorde när man var liten ;) Om du inte är duktig på att rita vill säga :)



Hoppas att Elliot mår bättre nu, söta!



Kram Frida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0